Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Cíle semináře: Naučíte se vybudovat úsek nákupu a zásobování ve strategii a ekonomice firmy jako článek, v němž jsou skryty finanční rezervy.
Obsah: 1. modul - Strategie řízení nákupu, jakost, hodnotová a cenová analýza (termín 10.4. 2003 od 9:00 do 16:30 hod., 11.4. 2003 od 9:00 do 12:15 hod.) 2. modul - Právní aspekty v nákupu a zásobování, Obchodní dovozní případ (termín 22.5.-23.5. 2003 vždy od 9:00 do 16:30 hod.) 3. modul - Účinná komunikace, výcvik vyjednávání s obchodními partnery (termín 23.6.-25.6. 2003 vždy od 9:00 do 16:30 hod.)
Metody: Výklad, diskuse, výcvik a nácvik dílčích dovedností s použitím videokamery, identifikace stylů osobního jednání a výměna zkušeností.
Rozsah semináře: 7 dní, (2 dvoudenní moduly a jeden třídenní modul) || je možné se přihlásit i na jednotlivé moduly samostatně
Popis: Cíle a strategie nákupu, trh, průzkum trhu, analýza nákupního portfolia, metoda ABC. Logistika jako nástroj řízení, materiálové zásobování. Vnější vlivy působící na řízení materiálových toků. Faktor času a jeho význam. Moderní podoba organizace nákupu. Analýza nákladů, nabídka a poptávka. Cena a její tvorba. Analýza bodu zvratu. Řízení jakosti v nákupu. Přidaná hodnota a orientace na zákazníka. Hodnotová analýza, spolupráce s dodavateli, hodnocení dodavatelů. Konečným cílem činnosti nákupčího je uzavření řádné smlouvy (nejčastěji kupní). Chyby při posuzování druhých. Komunikace. Komunikační a psychologické bariéry, šumy. Jak správně klást otázky. Umíte aktivně naslouchat? Fáze obchodního jednání. Jednání typu "výhra - výhra". Bariéry efektivního jednání. Zvládání námitek. Fáze efektivního vyjednávání. Jednání s různými typy dodavatelů. Dosahování souhlasu.