Kam dál s mojí firmou aneb firemní strategie před vstupem do EU

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    93842

Popis kurzu na míru Kam dál s mojí firmou aneb firemní strategie před vstupem do EU

Určeno:
TOP managementu, střednímu management, ředitelům firem.

Cíle semináře:
Workshop je diskusí i praktickým návodem pro aktualizaci či vytvoření strategie Vaší společnosti a její skutečné zavedení v praxi. Diskutovaná témata reflektují potřeby firem před vstupem České republiky do EU.

Obsah:
1. den
Co je to firemní strategie
Strategická analýza
- Analýza zainteresovaných
- Analýza prostředí - PEST analýza, analýza trendů v odvětví, analýza pěti sil, scénáře budoucnosti
- Analýza konkurence
- Analýza kompetencí
- Analýza hodnotového řetězce ve Vašem oboru podnikání (přidaná hodnota)
- Metody pro hodnocení postavení Vašich produktů a služeb
- Analýza zákazníků a definování cílových zákaznických segmentů
Evropský trh a vstup do EU - hrozba nebo příležitost
Zhodnocení a výběr firemní strategie
Definování firemní strategie - vize, mise, strategické cíle
2. den
Zavádění změn
Komplexní komunikační strategie jako nová disciplína řízení
- Firemní/organizační identita - design a jeho možnosti, tvorba firemní identity
- Image organizace - potenciál
- Image management jako katalyzátor změn ve firmě/organizaci
- Tvorba strategické výhody a cena image
Kultura Vaší organizace a připravenost ke změnám

Metody:
Seminář spojený s praktickými ukázkami analýz a řešení, diskuze.

Rozsah semináře: 2 dny (16 vyučovacích hodin)

Popis:
Od posouzení Vašich minulých úspěchů a neúspěchů, přes strategickou analýzu dojdeme k definování strategických záměrů firmy. Jasné definování cílových segmentů zákazníků, systém zákaznické péče, portfolio produktů odpovídající současným i budoucím potřebám zákazníků, ale i kvalita interních procesů představují možnost odlišení od konkurence. Při zavádění strategických záměrů manažeři často podceňují význam vytvoření dostatečně silné a vlivné skupiny (manažerů, vlastníků, zaměstnanců), která je schopna strategické záměry skutečně prosadit. Zavádění změn ve firmě a komunikační strategie jsou dalšími tématy semináře.