Kam dál s mojí firmou aneb firemní strategie před vstupem do EU
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Kam dál s mojí firmou aneb firemní strategie před vstupem do EU
Určeno: TOP managementu, střednímu management, ředitelům firem.
Cíle semináře: Workshop je diskusí i praktickým návodem pro aktualizaci či vytvoření strategie Vaší společnosti a její skutečné zavedení v praxi. Diskutovaná témata reflektují potřeby firem před vstupem České republiky do EU.
Obsah: 1. den Co je to firemní strategie Strategická analýza - Analýza zainteresovaných - Analýza prostředí - PEST analýza, analýza trendů v odvětví, analýza pěti sil, scénáře budoucnosti - Analýza konkurence - Analýza kompetencí - Analýza hodnotového řetězce ve Vašem oboru podnikání (přidaná hodnota) - Metody pro hodnocení postavení Vašich produktů a služeb - Analýza zákazníků a definování cílových zákaznických segmentů Evropský trh a vstup do EU - hrozba nebo příležitost Zhodnocení a výběr firemní strategie Definování firemní strategie - vize, mise, strategické cíle 2. den Zavádění změn Komplexní komunikační strategie jako nová disciplína řízení - Firemní/organizační identita - design a jeho možnosti, tvorba firemní identity - Image organizace - potenciál - Image management jako katalyzátor změn ve firmě/organizaci - Tvorba strategické výhody a cena image Kultura Vaší organizace a připravenost ke změnám
Metody: Seminář spojený s praktickými ukázkami analýz a řešení, diskuze.
Rozsah semináře: 2 dny (16 vyučovacích hodin)
Popis: Od posouzení Vašich minulých úspěchů a neúspěchů, přes strategickou analýzu dojdeme k definování strategických záměrů firmy. Jasné definování cílových segmentů zákazníků, systém zákaznické péče, portfolio produktů odpovídající současným i budoucím potřebám zákazníků, ale i kvalita interních procesů představují možnost odlišení od konkurence. Při zavádění strategických záměrů manažeři často podceňují význam vytvoření dostatečně silné a vlivné skupiny (manažerů, vlastníků, zaměstnanců), která je schopna strategické záměry skutečně prosadit. Zavádění změn ve firmě a komunikační strategie jsou dalšími tématy semináře.