Kurz je pořádán ve spolupráci s Obchodní akademií Praha, s.r.o..
Zakončení: závěrečný test (možnost opravného termínu, nejsou účtovány žádné poplatky navíc)*Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení ***
Zájemci se mohou účastnit veřejného kurzu (denní, odpolední nebo víkendové, max. 8 osob/skupinu, aktuální termíny na http://www.oapraha.cz/obchodni-institut/management-male-stredni-firmy-se-zamerenim-na-marketing nebo v termínu dle potřeb zaměstnavatele (kurz je možné upravit jako školení s obsahem dle potřeb objednatele * místo konání v prostorách firmy nebo Obchodního institutu)
Cílem rekvalifikačního kurzu Management (mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing) je vybavit pracovníka znalostmi potřebnými pro organizaci a řízení marketingově orientovaného podniku v podmínkách tržní ekonomiky a dosáhnout toho, aby dokázal přijímat rozhodnutí - vycházeje při tom ze získaných poznatků - zabezpečení bezporuchového chodu malého a středního podniku a k cílenému usměrňování činnosti podniku v tržním hospodářství.
Osnovy kurzu:
1. Poučení o bezpečnosti práce
2. Pojetí marketingového managementu podniku
3. Záklaní kategorie marketingu
4. Organizace marketingových činností podniku
5. Marketingová strategie podniku
7. Zahájení podnikatelských aktivit a činnosti podniku
8. Podnikatelské aktivity a činnosti
9. Řízení a plánování
10. Obchodní jednání