Profesionální metody prodeje

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    93235

Popis kurzu na míru Profesionální metody prodeje

Účastníci
Prodejci, obchodní zástupci, podnikatelé a manažeři. Velikost skupiny: max. 16 účastníků.
Účastníci by měli být absolventy workshopů "Pět základních etap procesu prodeje" a "Způsoby zvyšování účinnosti prodeje".

Cíle
* Poskytnutí praktických návodů a procvičení profesionálních metod prodeje
* Obsah
* Úvod workshopu
* Organizování kontaktů podle pravidla 1/12/50
* Jak zvětšit prodej využíváním existujícího portfolia zákazníků
* Jak získat od zákazníka doporučení a referenci
* Šest metod obnovení kontaktů s neaktivními zákazníky
* Vázaný prodej
* Uspokojení potřeb zákazníka produktem lepší jakosti
* Uspokojení potřeb zákazníka levnějším produktem
* Oblasti největších možností
* Hledání nových oblastí největších možností
* Proč zákazníci odcházejí
* Jak získat zákazníka ke stálé spolupráci
* Tři kategorie poprodejních činností
* Jak se stát viditelným na trhu
* Využívání návštěvy v procesu prodeje
* Jak se účinně porovnat s konkurenčními firmami
* Jak najít mezi běžnými zákazníky přímluvce (doporučí produkt dalším)
* Telefon jako pracovní nástroj prodejce
* Využívání moderních technologií ke zvětšení účinnosti prodeje
* Řízení pracovního času pomocí systému kvadrantů
* Využívání elektronických databází v procesu prodeje
* Zaznamenávání průběhu spolupráce se zákazníkem
* Jak se stát profesionálem

Délka
Kurz je dvoudenní, zařazeny jsou dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd. Kurz lze rozložit a realizovat formou pravidelných hodinových sezení přímo ve Vaší firmě.