Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Účastníci Prodejci, obchodní zástupci, podnikatelé a manažeři. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Účastníci by měli být absolventy workshopů "Pět základních etap procesu prodeje" a "Způsoby zvyšování účinnosti prodeje".
Cíle * Poskytnutí praktických návodů a procvičení profesionálních metod prodeje * Obsah * Úvod workshopu * Organizování kontaktů podle pravidla 1/12/50 * Jak zvětšit prodej využíváním existujícího portfolia zákazníků * Jak získat od zákazníka doporučení a referenci * Šest metod obnovení kontaktů s neaktivními zákazníky * Vázaný prodej * Uspokojení potřeb zákazníka produktem lepší jakosti * Uspokojení potřeb zákazníka levnějším produktem * Oblasti největších možností * Hledání nových oblastí největších možností * Proč zákazníci odcházejí * Jak získat zákazníka ke stálé spolupráci * Tři kategorie poprodejních činností * Jak se stát viditelným na trhu * Využívání návštěvy v procesu prodeje * Jak se účinně porovnat s konkurenčními firmami * Jak najít mezi běžnými zákazníky přímluvce (doporučí produkt dalším) * Telefon jako pracovní nástroj prodejce * Využívání moderních technologií ke zvětšení účinnosti prodeje * Řízení pracovního času pomocí systému kvadrantů * Využívání elektronických databází v procesu prodeje * Zaznamenávání průběhu spolupráce se zákazníkem * Jak se stát profesionálem
Délka Kurz je dvoudenní, zařazeny jsou dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd. Kurz lze rozložit a realizovat formou pravidelných hodinových sezení přímo ve Vaší firmě.