Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Způsoby zvyšování účinnosti prodeje
Účastníci * Prodejci, obchodní zástupci, podnikatelé a manažeři. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. * Účastníci by měli být absolventy workshopu "Pět základních etap procesu prodeje". * Po absolvování tohoto workshopu mohou účastníci rozvíjet své dovednosti v navazujícím workshopu: "Profesionální metody prodeje"
Cíle * Uvědomění si možností zvýšení účinnosti vlastního prodeje * Poskytnutí instrukcí a procvičení technik zvyšujících účinnost prodeje
Obsah * Úvod workshopu * Překonání negativního postoje a negativních stereotypů * "Prodejní trychtýř" jako metoda k dosažení dobrých výsledků * Profil zákazníka a pravidlo 80/20 * Definování profilu kandidáta na zákazníka * Jak reagovat na odmítavou odpověď zákazníka * Jak postupovat, když zákazník vznáší námitky * Čtyři otázky rozhodující o úspěchu prodeje * Diskvalifikující otázky * Jak jednat se zákazníky různých věkových skupin * Jak prodávat zákazníkům různého pohlaví * Rozhovor s jedním zákazníkem * Provádění skupinové prezentace * Kulturní a etnické rozdílnosti zákazníků * Unikátní obchodní znaky prvního typu "CO" * Unikátní obchodní znaky druhého typu "JAK" * Jak ukázat převahu vlastní nabídky nad jinými * Sedm metod účinného naslouchání * Účinná komunikace, čili vysílání správných signálů
Délka Kurz trvá jeden a půl dne (může být i dvoudenní), zařazeny jsou dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd. Kurz lze rozložit a realizovat formou pravidelných hodinových sezení přímo ve Vaší firmě.