Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Pět základních etap procesu prodeje
Účastníci Prodejci, obchodní zástupci, podnikatelé a manažeři. Velikost skupiny: max. 16 účastníků.
Po absolvování tohoto workshopu mohou účastníci rozvíjet své dovednosti v navazujících workshopech: "Způsoby zvyšování účinnosti prodeje" a dále "Profesionální metody prodeje"
Cíle * Uvědomění si procesu prodeje * Určení individuálních dispozicí a schopností pro prodej * Poskytnutí instrukcí a procvičení technik efektivního prodeje
Obsah * Úvod workshopu * Entuziasmus a angažovanost * Pět etap procesu prodeje * Obchodní prezentace s ohledem na pět etap procese prodeje * Vliv pozitivního postoje prodejce na výsledky prodeje * Získávání pozornosti zákazníka: jak si zajistit dobrý start * Vyvolání zájmu: jak získat zákazníka pro pokračování rozhovoru * Prezentace: o čem je nutno přesvědčit zákazníka * Vyvolání touhy koupit: jak vyvolat v zákazníkovi pocit potřeby nabízeného produktu * Uzavření obchodu: jak přesvědčit zákazníka, aby souhlasil s nákupem a potvrdil objednávku * Vedení rozhovoru se zákazníkem s využitím modelu "asociací"
Délka Kurz je jednodenní, zařazeny jsou dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd. Kurz lze rozložit a realizovat formou pravidelných hodinových sezení přímo ve Vaší firmě.