Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Účastníci ? Bez omezení. Velikost skupiny do 16 účastníků.
Cíle ? Identifikace vynikající a špatné péče o zákazníky. ? Identifikace cesty ke zlepšení péče o zákazníky ve vaší vlastní práci. ? Identifikace cesty ke zlepšení péče o zákazníky ve vaší pracovní skupině/týmu/oddělení. ? Ukázka, jak využít dovednosti efektivní péče o zákazníky k řešení problémů zákazníků.
Obsah ? Úvod do workshopu ? Co je dobrá péče o zákazníky? ? Vaše práce a uspokojení zákazníků ? Zákazníci jsou také lidé ? Jednání zákazníků jako lidí ? Vytváření dovedností v zákaznických službách ? Aplikace "On The Job" ? Akční plánování a ukončení workshopu
Délka Kurz je jednodenní, zařazeny jsou dvě 15ti minutové přestávky a jedna hodinová na oběd.