Zdokonalování obchodních dovedností - MODUL PRO SERVISNÍ PRACOVNÍKY
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Zdokonalování obchodních dovedností - MODUL PRO SERVISNÍ PRACOVNÍKY
Každý jednotlivý pracovník svým chováním a vystupováním vytváří vizitku firmy, kterou reprezentuje aniž by chtěl. Na základě chování pracovníka zákazník hodnotí firmu jako celek. Pokud na něj pracovník zapůsobí pozitivně a bude spokojený s jeho prací, bude hodnotit kladně i firmu. Naopak při negativní zkušeností s pracovníkem bude zákazník firmu hodnotit negativně. Tento kurz je určen pro členy týmu servisních techniků, kteří jednají se zákazníky. Pro všechny techniky, od kterých očekáváme a požadujeme nejenom odborné a technické znalosti a dovednosti, ale i schopnost jednat se zákazníkem. Výcvik je zaměřen na analýzu chyb v komunikaci a následný nácvik vhodných komunikačních dovedností. Dále na bezproblémové zvládání manipulací a agresivního chování ze strany zákazníka a poznání některých psychologických zákonitostí firemní struktury a organizace s cílem zvyšovat loajalitu a angažovanost zaměstnanců k firmě a ochotu prezentovat ji v nejlepším světle.