Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Telefonní komunikace pro pracovníky call center
Určeno pro pracovníky call centra a všechny, kteří jsou v denním styku se zákazníky jako osoby prvního kontaktu
Cíl naučit se užívat telefonu jako účinného nástroje v péči o zákazníky, podávat informace, řešit složité situace
Obsah Telefonní hovor jako prostředek tvorby image firmy Zásady profesionálního přístupu k zákazníkovi Výhody a omezení komunikace po telefonu Nejčastější chyby v telefonní komunikaci Fáze vedení telefonního hovoru - představení, navázání kontaktu, vedení hovoru se zákazníkem, poslech, shrnování a ověření správnosti informací, ukončení hovoru - trénink Paralingvistické charakteristiky řeči (tón hlasu, rychlost řeči atd) a jejich význam v telefonní komunikaci - práce s hlasem Přebírání vzkazu a zodpovědnost za něj Typy klientů a specifika jejich komunikace Racionální a emocionální rovina rozhovoru Zvládání obtížných situací - řešení konfliktu po telefonu, stížnosti a reklamace