Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Určeno obchodní ředitelé a vedoucí obchodní skupiny
Cíl informovat o potřebných nástrojích pro efektivní řízení obchodníků získat nástroje pro zjištění individuálních rezerv obchodníků + možnosti jejich řešení stanovovat optimální cíle obchodníkům - dle jejich individuálních rezerv
Obsah styly řízení obchodníků - role vedoucího obchodní skupiny (VOS), situační vedení obchodníků, finanční přínos uplatňování situačního vedení manažerský cyklus - popis manažerského cyklu, analýza výkonu obchodní skupiny cíle obchodníků - řízení obchodních zástupců podle cílů, stanovování cílů metodou V - A - K, plán C.O.P. informace pro řízení obchodníků - typy informací, nástroje sběru informací, databáze zákazníků, systém kontaktování, kritické okamžiky práce s informacemi prodejní pomůcky - obsah "Obchodního manuálu", typy informací v "Obchodním manuálu" motivace obchodníků - motivační teorie, cesty ke zvýšení motivace, způsoby ovlivňování motivace kompetenční profil obchodníka - popis, význam a příprava kompetenčního profilu