Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Asistentka - důležitý člen týmu podpory manažera
Určeno pro asistentky a pracovníky sekretariátu, kteří chtějí účinněji komunikovat a organizovat svou práci
Cíl osvojit si dovednosti nezbytné pro zvládnutí všech denních činností asistentky a zvýšení její osobní efektivity, účinně komunikovat s manažerem, kolegy i zákazníky, zvládat konfliktní situace, využívat telefon jako nástroj pozitivní prezentace firmy
Obsah Komunikační dovednosti První dojem jako způsob prezentace kultury firmy před zákazníkem Základy efektivní komunikace Účinné naslouchání Rozpoznání vlastního komunikačního stylu Typy osobnosti Překonávání komunikačních bariér Neverbální komunikace - řeč těla Chyby a "šumy? v komunikaci Strategie zvládání obtížných situací a konfliktů se zákazníky i se zaměstnanci Uplatnění asertivních technik tlumení hněvu Výhody a omezení komunikace po telefonu Zodpovědnosti za vedení telefonního hovoru a předání vzkazu Organizace sekretariátu Organizace sekretariátu Rozlišování důležitých a naléhavých činností Vzájemná závislost plánování času asistentky i manažera