Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Určeno manažerům na pozici, ve které mohou zasahovat do strategického vedení firmy nebo těm, kteří dodávají rozhodující informace pro tvorbu strategie
Cíl Pochopit, že strategie není jen heslo z knih Porozumět problematice strategického plánování
Obsah Proč strategické plánování a myšlení Účel podnikání (vize a poslání, cíle, zájmové skupiny) Okolí organizace (v jakém oboru podnikáte, kdo kupuje vaše produkty, konkurence) Organizace (zdroje, vlastnosti a přednosti, silné stránky) Rozhodnutí (o sobě, směru rozvoje, realizovatelnosti cílů a plánů) Realizace rozhodnutí (plánování zdrojů, kritická místa, faktory úspěchu) Finanční plán (nástroje strategického řízení a kontroly, nástroje pro korekci strategie)