Optimalizace prodejních procesů nabízí nejrychlejší způsob zvýšení výkonnosti prodeje.
V době rostoucí globální konkurence, celé řady technických a technologických změn, širšího používání nových prodejních kanálů a rostoucích požadavků zákazníků se zvyšuje tlak na vyšší účinnost prodejních procesů.
Komplexní přístup Mercuri International k řízení prodejních procesů začíná detailním pohledem na tržní strategii, který slouží k definování nebo případné úpravě stávajících tržních cílů. Dalším krokem je analýza klíčových prodejních procesů s cílem určit, zda lze pomocí stávajících prodejních procesů realizovat tržní strategii firmy.
Typickým pokračováním společného projektu je optimalizace vybraného nebo vytvoření nového klíčového procesu. Často je nutné změnit i organizační uspořádání prodejní organizace, přizpůsobit novým procesům některé systémy řízení a případně i doplnit chybějící kompetence pracovníků prodeje. Konzultanti Mercuri International vám podle potřeby pomohou při implementaci potřebných změn do každodenní praxe.
Pro více informací o optimalizaci prodejních procesů nás kontaktujte na emailové adrese prodejni.procesy@mercuri.cz.