Jsou vaši zaměstnanci dostatečně motivováni k tomu, aby plnili vaše tržní strategie?
Úspěch jakékoli tržní strategie závisí na přístupu a zájmu lidí, kteří ji realizují. Důvod je zřejmý. I ti nejlepší pracovníci jsou malým přínosem pro firmu, jestliže nejsou dostatečně motivováni. Zaměstnanci musí být osobně zainteresováni k dosahování firemních cílů.
Proto Mercuri International nabízí vysoce účinný nástroj pro měření postojů a přístupů vašich zaměstnanců (MI-PARETM - Personnel Attitude Research Evaluation) zaměřený na rozvoj motivace, která podporuje vaše tržní strategie.
Realizace analýzy MI-PARETM
Mercuri International má rozsáhlé zkušenosti s používáním MI-PARETM a implementací jejích závěrů, což zaručuje kvalitní řízení projektu stejně jako optimální výsledky z hlediska kvality a množství odpovědí. Každý průzkum je šitý na míru tak, aby odpovídal velikosti a specifikům vaší organizace a byl snadno realizovatelný, od výběru otázek po praktická doporučení.
MI-PARETM zjišťuje například:
Přeměnit znalost v tržní výsledky
MI-PARETM poskytuje vaší společnosti sílu přeměnit znalost v tržní výsledky díky nastartování společnosti k realizaci potřebných změn. Poskytuje jasná a konkrétní doporučení: co, proč, jak a v jakém pořadí udělat. Implementace změny je vůdčím principem každého projektu od tvorby dotazníku přes proces sběru informací až po jejich analýzu a výběr oblastí ke zlepšení.
To usnadňuje vrcholovým manažerům podnikat správné kroky ke zlepšení vztahů se zákazníky.
Pro více informací o analýze postojů zaměstnanců nás kontaktujte na emailové adrese pare@mercuri.cz.