Analýza postojů zaměstnanců

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    919815

Popis kurzu na míru Analýza postojů zaměstnanců

Jsou vaši zaměstnanci dostatečně motivováni k tomu, aby plnili vaše tržní strategie?   

Úspěch jakékoli tržní strategie závisí na přístupu a zájmu lidí, kteří ji realizují. Důvod je zřejmý. I ti nejlepší pracovníci jsou malým přínosem pro firmu, jestliže nejsou dostatečně motivováni. Zaměstnanci musí být osobně zainteresováni k dosahování firemních cílů.

 

Proto Mercuri International nabízí vysoce účinný nástroj pro měření postojů a přístupů vašich zaměstnanců (MI-PARETM - Personnel Attitude Research Evaluation) zaměřený na rozvoj motivace, která podporuje vaše tržní strategie.


Realizace analýzy MI-PARETM

Mercuri International má rozsáhlé zkušenosti s používáním MI-PARETM a implementací jejích závěrů, což zaručuje kvalitní řízení projektu stejně jako optimální výsledky z hlediska kvality a množství odpovědí. Každý průzkum je šitý na míru tak, aby odpovídal velikosti a specifikům vaší organizace a byl snadno realizovatelný, od výběru otázek po praktická doporučení.

 

MI-PARETM zjišťuje například:

  • Jak zaměstnanci vnímají tržní cíle firmy?
  • Jak zaměstnanci vnímají postavení firmy na trhu?
  • Jaká je kvalita interní spolupráce a týmové práce?
  • Do jaké míry zaměstnanci cítí, že mohou ovlivnit změny a výsledky?
  • Jak by se měl způsob práce změnit, aby se zlepšil osobní závazek?
  • Co by se mělo zlepšit, aby byla tržní strategie plně efektivní?       

 

Přeměnit znalost v tržní výsledky

MI-PARETM poskytuje vaší společnosti sílu přeměnit znalost v tržní výsledky díky nastartování společnosti k realizaci potřebných změn. Poskytuje jasná a konkrétní doporučení: co, proč, jak a v jakém pořadí udělat. Implementace změny je vůdčím principem každého projektu od tvorby dotazníku přes proces sběru informací až po jejich analýzu a výběr oblastí ke zlepšení.

 

To usnadňuje vrcholovým manažerům podnikat správné kroky ke zlepšení vztahů se zákazníky.   

Pro více informací o analýze postojů zaměstnanců nás kontaktujte na emailové adrese pare@mercuri.cz.