Jsou vaše vztahy se zákazníky dostatečně dobré pro realizaci tržních strategií vaší firmy?
Obchodní úspěch je dnes založen na vytváření dlouhodobých partnerství s vašimi zákazníky. Proto se firmy zaměřují na uspokojování potřeb zákazníků, zákaznickou loajalitu a řízení vztahů se zákazníky. Ale pouhé uvědomění si důležitosti vztahů se zákazníky nestačí. Rozhodující je aktuálně měřit pevnost těchto vztahů, především při implementaci nových tržních strategií.
Proto Mercuri International nabízí vysoce účinný nástroj k získání klíčových aktuálních informací o kvalitě vašich vztahů s vašimi zákazníky (MI-CARETM - Customer Attitude Research Evaluation).
Realizace analýzy MI - CARETM
Mercuri International má rozsáhlé zkušenosti s používáním MI-CARE a implementací jejích závěrů, což zaručuje kvalitní řízení projektu, stejně jako optimální výsledky z hlediska kvality a množství odpovědí. Každý průzkum je šitý na míru tak, aby odpovídal velikosti a specifikům vaší společnosti a byl snadno realizovatelný, od výběru otázek po praktická doporučení. Analýza zjišťuje např:
Přeměnit znalost v tržní výsledky
MI-CARETM poskytuje vaší společnosti sílu přeměnit znalost v tržní výsledky díky nastartování společnosti k realizaci potřebných změn. Poskytuje jasná a konkrétní doporučení: co, proč, jak a v jakém pořadí udělat. Implementace změny je vůdčím principem každého projektu od tvorby dotazníku přes proces sběru informací až po jejich analýzu a výběr oblastí ke zlepšení.
To usnadňuje vrcholovým manažerům podnikat správné kroky ke zlepšení vztahů se zákazníky.
Pro více informací o analýze postojů zákazníků nás kontaktujte na emailové adrese care@mercuri.cz.