Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Strategie a taktika obchodního jednání
Cíl Získat vyšší sebejistotu a přesvědčivost při obchodním jednání Osvojit si základy marketingu a jejich využití pro zákazníka Analýza trhu, situace a potřeb zákazníka, argumentace a uzavírací techniky Popsat kde a proč vznikají problémy, jak je lze řešit, co každý individuálně je schopen udělat - rozvinout v této oblasti - formou akčního plánu
Obsah - probíraná témata základní pojmy marketingu (budování zákaznického uspokojení, analýza kupního chování) fáze obchodního jednání strategie a techniky jednání (výhra-výhra) zásady přesvědčování a argumentace, kladení otázek, naslouchání řešení konfliktů,typologie zákazníků schopnost prezentace nabídky-získání objednávky (praktický trénink) oslovení motivů partnera (jak jednat s externím a interním zákazníkem) jak prezentovat ceny produktu reakce na hrozby a kritiku, nátlakové taktiky správný přístup k zákazníkovým námitkám, aniž by se cítil poučován sebejistota jako důležitý základ profesionality, image obchodníka