Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Filozofie programu Nebylo by profesionální tvrdit, že jsme schopni vyškolit obchodníky během 4 dní. Na druhou stranu jsme přesvědčeni o účinnosti programu, který povede jednotlivé účastníky k zamyšlení a analýze vlastního postupu u klienta a vybaví jej nástroji pro korekci a budování vlastní, efektivní cesty. V každém případě bude nutné - ať již externě, nebo interně s lidmi dále pracovat, hodnotit jejich pokroky a společně definovat nové cíle vedoucí k vyšší efektivitě práce. Program navíc obsahuje několik společných cvičení, jejichž výstupy (kniha námitek) bude možné okamžitě převést do akce.
Cíle Podstata práce obchodníka Základní prodejní cyklus a jeho aplikace Nástroje práce obchodníka (kladení otázek, organizace času, komunikace) Základní principy zákaznické orientace Obchodní vyjednávání (s vazbou na řešení námitek) Základy typologie a individuálního přístupu ke klientovi Praktický nácvik, identifikace osobního rozvojového plánu Základní principy přípravy efektivní a efektní prezentace Zásady úspěšné obchodní prezentace Základní zásady konzultativní prodeje Základy fasilitace - jak postupovat při zvládání skupiny posluchačů Posílení sebevědomí účastníků a jejich schopnosti vystupovat před publikem. Přejít od "předávání informací" k vyvolání akce druhé strany. Zdokonalit schopnosti účinně prezentovat - verbální a nonverbální komunikace. Představit možnosti práce s médii. Praktický nácvik za asistence lektora - kouče