Obsluha zákazníka na prodejně

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    83344

Popis kurzu na míru Obsluha zákazníka na prodejně

2 dny

Motto:"Ani perfektní výrobek se sám neprodá. Prodávají lidé.?

Přístup obsluhujícího personálu v obchodech má výrazný vliv na výši dosahovaných tržeb. Majitelé větších obchodů prožili většinou stejnou zkušenost. Dokud s maximální péčí obsluhovali zákazníky oni, byly dosahované tržby vysoké. V okamžiku, kdy zůstal obsluhující personál v prodejně sám, tržby často výrazně klesly. Někdy je tento stav způsoben nezájmem ze strany personálu, většinou však je dán tím, že odborní prodavači neví, jakou vhodnou formou nabídnout zboží a dovést zákazníka ke koupi a jak vzbudit v zákazníkovi pocit potřeby vzít si zboží kvalitnější a tím tedy i dražší. Neznají velmi často ani základy psychologie prodeje a jednání se zákazníkem. Mnozí z nás mají zkušenosti s tím,že prodávající personál prostě neumí vysvětlit, proč by si měl zákazník zboží koupit. Tento seminář všechny tyto dovednosti učí. Investice do tréninku prodávajícího personálu se rozhodně mnohonásobně vrátí.

Účastníci se naučí a natrénují:
Osvojíte si zásady jednání, které zákazník očekává a na základě kterých se rozhoduje, zda koupí nebo ne. Dokážete v krátkém čase navázat kontakt a zjistit potřeby zákazníka. Na základě nich potom prezentovat ten typ a takové vlastnosti výrobku, které zákazník od výrobku vyžaduje.

Firma získá:
Profesionální přístup obsluhy prodejen, která zákazníkům podá přesně takové informace, které jsou důležité pro to, aby byl zákazník spokojený a zároveň, aby výrobek koupil. V podobě spokojených zákazníků získáte stálé klienty, kteří budou pro Vaši firmu i prodejnu více než reklamou.