Námitky zákazníků a jejich zdolávání

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    83341

Popis kurzu na míru Námitky zákazníků a jejich zdolávání

2 dny

Motto:
"Kdo neumí zdolávat námitky, neumí prodávat.?

Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu - ?Je to drahé?, ?Nemám peníze?, ?Musím si to rozmyslet?, ?Konkurence má výhodnější podmínky?. Nezvládnutí těchto námitek znamená jednoznačně ztratit zákazníka. Pro potenciálního zákazníka je rozhodnutí koupit vždy doprovázeno smíšenými pocity a strachem ze špatného rozhodnutí. Tento vnitřní konflikt se projevuje námitkami zákazníka. Námitky zákazníků musíme umět zodpovídat reflexivně a logicky. Víte, jak zjistit, je - li zákazníkova námitka skutečně vyřešena? Přes námitky lze projít snadno. Tuto dovednost si ale nelze osvojit bez tréninku.

Účastníci se naučí a natrénují:
Tím, že pochopíte příčiny a kořeny námitek, získáte sebedůvěru potřebnou k samotnému zdolávání námitek. Naučíte se 14 technik pro zvládání námitek. Díky tomu, že budete umět rozlišit od sebe jednotlivé druhy námitek, můžete si vybrat vhodnou techniku pro jejich zodpovězení a obchodní jednání zdárně uzavřít.

Firma získá:
Díky absolvování tohoto tréninku si Vaši obchodní zástupci dokáží lépe poradit s nejtěžšími námitkami na cenu Vašich výrobků a služeb a jejich srovnávání s konkurencí. Tím se výrazně zvýší šance na úspěšné jednání.