Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Námitky zákazníků - nejtěžší bod obchodního jednání. Každý zná zákazníkovy reakce typu - ?Je to drahé?, ?Nemám peníze?, ?Musím si to rozmyslet?, ?Konkurence má výhodnější podmínky?. Nezvládnutí těchto námitek znamená jednoznačně ztratit zákazníka. Pro potenciálního zákazníka je rozhodnutí koupit vždy doprovázeno smíšenými pocity a strachem ze špatného rozhodnutí. Tento vnitřní konflikt se projevuje námitkami zákazníka. Námitky zákazníků musíme umět zodpovídat reflexivně a logicky. Víte, jak zjistit, je - li zákazníkova námitka skutečně vyřešena? Přes námitky lze projít snadno. Tuto dovednost si ale nelze osvojit bez tréninku.
Účastníci se naučí a natrénují: Tím, že pochopíte příčiny a kořeny námitek, získáte sebedůvěru potřebnou k samotnému zdolávání námitek. Naučíte se 14 technik pro zvládání námitek. Díky tomu, že budete umět rozlišit od sebe jednotlivé druhy námitek, můžete si vybrat vhodnou techniku pro jejich zodpovězení a obchodní jednání zdárně uzavřít.
Firma získá: Díky absolvování tohoto tréninku si Vaši obchodní zástupci dokáží lépe poradit s nejtěžšími námitkami na cenu Vašich výrobků a služeb a jejich srovnávání s konkurencí. Tím se výrazně zvýší šance na úspěšné jednání.