Emoční prodej - úloha emocí při rozhodování zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    83340

Popis kurzu na míru Emoční prodej - úloha emocí při rozhodování zákazníka

2 dny

Motto:
"Většina lidí je ovlivňována emocemi, buď ve Váš prospěch nebo proti Vám.?

Emoce hrají při rozhodování zákazníka o koupi mimořádně důležitou roli. Přitom jen málo obchodních zástupců umí s emocemi zákazníka pracovat. Seminář odhaluje velmi zajímavé souvislosti a možnosti jak ovlivňovat emoce zákazníka k tomu, aby si koupil právě Vaše výrobky a služby. Pouze tehdy, když pochopíte, jak vzbuzovat v zákazníkovi emoce a ovlivnit tak jeho rozhodnutí, můžete dosáhnout maximálních výsledků v prodeji a zvýšit tak výrazně svůj obrat. Právě práce s emocemi zákazníka odlišuje perfektně vytrénované profesionály od průměrných obchodníků.

Účastníci se naučí a natrénují:
Budete umět vyvolávat emoce v zákazníkovi, které ovlivňují jeho rozhodování. Tímto způsobem dokážete zákazníkovi pomoci zformulovat jeho potřeby a dokážete se jim více přiblížit. Naučíte se správně uspořádat nabídku tak, aby byla maximálně účinná.

Firma získá:
Obchodní zástupci dokáží lépe zaujmout pozornost zákazníka svou nabídkou. Budou umět ovlivnit zákazníkovi emoce a potřeby. Tím dosáhnou lepších výsledků v prodeji Vašich výrobků a služeb a vyšších obratů.