Emoční prodej - úloha emocí při rozhodování zákazníka
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Emoční prodej - úloha emocí při rozhodování zákazníka
2 dny
Motto: "Většina lidí je ovlivňována emocemi, buď ve Váš prospěch nebo proti Vám.?
Emoce hrají při rozhodování zákazníka o koupi mimořádně důležitou roli. Přitom jen málo obchodních zástupců umí s emocemi zákazníka pracovat. Seminář odhaluje velmi zajímavé souvislosti a možnosti jak ovlivňovat emoce zákazníka k tomu, aby si koupil právě Vaše výrobky a služby. Pouze tehdy, když pochopíte, jak vzbuzovat v zákazníkovi emoce a ovlivnit tak jeho rozhodnutí, můžete dosáhnout maximálních výsledků v prodeji a zvýšit tak výrazně svůj obrat. Právě práce s emocemi zákazníka odlišuje perfektně vytrénované profesionály od průměrných obchodníků.
Účastníci se naučí a natrénují: Budete umět vyvolávat emoce v zákazníkovi, které ovlivňují jeho rozhodování. Tímto způsobem dokážete zákazníkovi pomoci zformulovat jeho potřeby a dokážete se jim více přiblížit. Naučíte se správně uspořádat nabídku tak, aby byla maximálně účinná.
Firma získá: Obchodní zástupci dokáží lépe zaujmout pozornost zákazníka svou nabídkou. Budou umět ovlivnit zákazníkovi emoce a potřeby. Tím dosáhnou lepších výsledků v prodeji Vašich výrobků a služeb a vyšších obratů.