Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Cílem tohoto programu je získat informace a dovednosti, které účastníkům umožní efektivněji zvládat lidskou komunikaci tak, aby podporovala vzájemný respekt a byla prevencí a nástrojem řešení konfliktů. Naučí se naslouchat a klást různé druhy otázek dle situací tak, aby se minimalizovalo přirozené nedorozumění mezi lidmi, včetně zátěže a stresu. Uvědomí si nejrůznější úrovně, na kterých komunikace probíhá. Jde nejen o slovní, ale i mimoslovní úroveň. To znamená, že se naučí využívat složky komunikace. Rozpoznají potřeby a očekávání druhého, pochopí co a proč druhý říká. Získají schopnosti mluvit o vlastních emocích a při tom nezranit partnera a vytvořit prostor pro zlepšení mezilidských vztahů. Rovněž se dozvědí jak působí na druhé a jak je druzí vidí. Součástí semináře mohou být také techniky efektivní prezentace na veřejnosti.
Program semináře: * komunikace jako výměna informací * komunikační bariéry a faktory * sociální percepce * mimoslovní komunikace * slovní komunikace * techniky aktivního naslouchání * zvládání emocí v dialogu * umění efektivního sdělení * jak říci "ne" * oceňování druhých a přijímání ocenění * pozitivní zpětná vazba * kritika druhých a přijímání kritiky * jak odhalit zájem a potřeby druhých * jak si udržet a získat pozornost * verbální aspekty prezentace * neverbální aspekty prezentace * struktura a cíle projevu * sebepoznávací testy