Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Vyjednávání, prevence a řešení konfliktů
Chcete vědět jak nevyjednávat? * Debata místo přesvědčování. * Taktika pro krátkodobé jednání v dlouhodobých vztazích. * Záměna lidí za problém. * Nepřipravit se. * Nemít cíle a meze ústupků. * Vždy stejný postup. * Jednání bez dostatečných informací. * Být netrpělivý. * Příliš brzy, už v úvodu ustupovat. * Přijmout první nabídku. * Zapomínat, že dojem je důležitější než realita. Předpokládat, že partner zná naše slabá místa. * Soustředění jen na vlastní potřeby. * Neřešitelné situace považovat za neřešitelné. * Nezjištěné pravomoce. * Odpovídat na otázky, kterým nerozumím. * Nesnažit se pochopit, vžít do druhé strany. * Zahajovat jednání problémovými body. * Slovo "ne" považovat za odpověď. * Nechat druhé vyslovit první nabídku. * Jednat v jazyce, kterým plně nevládneme.
Dobrý vyjednavač má tyto vlastnosti: * TRPĚLIVOST * VYTRVALOST * VYNALÉZAVOST * SCHOPNOST NASLOUCHAT * ANALYTICKÉ UVAŽOVÁNÍ * PŘESVĚDČIVOST * PRUŽNOST * TAKT A RESPEKT * a navíc je REALISTA.
Dobrá dohoda je: * JEDNOZNAČNÁ A SROZUMITELNÁ * KONSTRUKTIVNÍ * ZAHRNUJE ZÁJMY OBOU STRAN * MOTIVUJE K PLNĚNÍ * POČÍTÁ S PROBLÉMY