Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
P O R A D A = organizovaná komunikace ve skupině a se skupinou
Porada může být formou velmi efektivní skupinové komunikace ale také přehlídkou ztraceného času. Tři základní podmínky efektivní porady jsou jasné cíle, organizace a pevné vedení.
Východisko a filozofie porad: * Hlavním účelem porad je odstraňovat překážky v práci, navodit žádoucí změny. * Způsob, jakým probíhají porady, je ukazatelem kultury dané organizace, manažera. * Změna kultury porad má rozšiřující pozitivní efekt na celou organizaci. * Lidé nemají zájem škodit organizaci . * Neexistuje jednoduchý nebo jediný "správný způsob", jak vytvořit efektivní poradu. * K vytvoření efektivní porady je potřeba série předem promyšlených rozhodnutí o přípravě, vedení a ukončení porady. * Efektivní postup porady přináší výsledky, které jsou realizovatelné. * To, že se na rozhodování podílejí všichni je klíčem k úspěšné realizaci. * Efektivní konsensuální rozhodnutí nevznikají najednou a lehce. Je to výsledek obtížně získaných sérií dohod.