Competence Foundation

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    790003

Popis kurzu na míru Competence Foundation

 

E-learningový program pro farmaceutické společnosti

    Se vzrůstající konkurencí na farmaceutickém trhu a čím dál větší profesionalizací farmaceutických firem, rostou i požadavky na kompetence reprezentantů. Trendem je standardizace jejich vzdělávání, tvorba vzdělávacích plánů atd. Oříškem pro většinu firem zůstává zprostředkování vědomostí o fungování zdravotnického systému a farmaceutického trhu v dostatečném rozsahu a vzájemných souvislostech. Na tomto úkolu se podílí většinou více osob patřících do různých oddělení firmy a proto se často informace opakují, nenavazují na sebe popř. některé chybí. Tím pádem vynaložené úsilí, čas a peníze nepřináší efektivní výsledek.


Pro koho je program určen?

    Program je určen jak pro nové reprezentanty, kteří ještě nemají zkušenosti z farmaceutického trhu, tak pro zkušené reprezentanty, kteří potřebují doplnit znalosti nebo se dozvědět o změnách v systému zdravotnictví. V neposlední řadě je určen pro ostatní zaměstnance farmaceutických firem, u kterých je potřebná znalost systému zdravotnictví.


Cíle

    Cílem programu je přinést uživatelům základní přehled o fungování zdravotnického systému v ČR, členěný do logických celků postihujících praktické potřeby farmaceutických společností; srozumitelný i pro uživatele bez jakékoli zkušenosti se zdravotnictvím, obsahuje příklady z praxe, interaktivní cvičení a závěrečný test. Díky pravidelné aktualizaci odráží změny ve zdravotnictví a umožňuje uživatelům jednoduše tyto změny sledovat.


Vedení lidí a týmu

    Zodpovědností prodejního managera je zajištění plnění plánu. Situaci má o to náročnější, že prodejní výsledky neovlivňuje přímo, ale prostřednictvím svého prodejního týmu sestávajícího z lidí různých typů a různé úrovně dovedností. Problematice vedení lidí a týmu se věnuje trainingový program obsahující řadu námětů a případových studií. Ukáže, jak tým vést, jak pracovat s jednotlivci, jak je motivovat. Za použití videokamery a zpětné vazby kolegů může manager zdokonalit svůj přístup k členům týmu a plně využít jejich potenciál k plnění prodejních cílů.


Obsah

  • Lékaři a jejich specializace
  • Lékárna - osoby v lékárně, zákazníci, pacienti, fungování lékárny
  • Distribuce
  • Registrace léčiv, regulační orgány - SÚKL, EMEA, FDA
  • Cenotvorba a úhrada léčiv v ČR Vývoj léčiv - preklinické a klinické hodnocení,
  • Farmaceutické patenty, patentová ochrana léčiv, licenční výroba
  • Výroba léčiv - SVP, obal, příbalová informace, SVP, exspirace
  • Lékové formy a způsoby aplikace
  • Jakost léčiv, farmakovigilance, lékopis
  • Dělení léčiv - Rx, OTC, originál, generikum, vyhrazená léčiva, doplňky stravy, ZP
  • Marketingová komunikace a reklama ve farmacii
  • Farmakokinetika
  • Farmakodynamika
  • Slovníček pojmů
  • Závěrečný test

Pro ilustraci, např. CENOTVORBA A ÚHRADA LÉČIV V ČR se dále tematicky člení do následujících oddílů

     

  • Zařazení nového léčiva do ATC skupiny a přehled ATC skupin
  • Stanovení maximální ceny, Ministerstvo financí
  • Degresivní marže a její výpočet
  • Co znamenají ceny uvedené v číselníku VZP - orientační a nejvyšší dohodnutá
  • Kdo a na základě čeho rozhoduje o úhradě léčiva
  • Změny úhrad, indikačního nebo preskripčního omezení
  • Doplatky - vliv lékárny, distributora, firmy na jejich výši
  • Existující databáze léčivých přípravků - AISLP, Pharmindex, Remedia, číselníky VZP

Přínosy

  • členění bloků do logických úseků
  • srozumitelný výklad s příklady z praxe
  • možnost studovat kdykoliv a kdekoliv, průběžně se k dané problematice vracet
  • možnost doplňování témat a informací na přání klienta, pravidelné aktualizace
  • spolupráce s týmem odborníků na metodiku vzdělávání, firemní potřeby, procesy a praxi lékařů, marketing.

Závěrečný test

    Tento e-learningový program je zakončen testem, který umožní sledovat míru znalostí uživatelů. Po vyplnění náhodně vygenerovaných otázek a jejich odeslání nebo po vypršení časového limitu pro jeho vyplnění je automaticky on-line vyhodnocen a uživatel je informován o výsledku.


Autor

    PharmaTraining, s.r.o. - společnost zaměřená na vzdělávání ve zdravotnictví


Cena

Multilicence pro firmu dle velikosti struktury (počet managerů a reprezentantů), s neomezeným přístupem pro zaměstnance nebo jednotlivé licence pro konkrétní uživatele na rok s možností prodloužení