Se vzrůstající konkurencí na farmaceutickém trhu a čím dál větší profesionalizací farmaceutických firem, rostou i požadavky na kompetence reprezentantů. Trendem je standardizace jejich vzdělávání, tvorba vzdělávacích plánů atd. Oříškem pro většinu firem zůstává zprostředkování vědomostí o fungování zdravotnického systému a farmaceutického trhu v dostatečném rozsahu a vzájemných souvislostech. Na tomto úkolu se podílí většinou více osob patřících do různých oddělení firmy a proto se často informace opakují, nenavazují na sebe popř. některé chybí. Tím pádem vynaložené úsilí, čas a peníze nepřináší efektivní výsledek.
Program je určen jak pro nové reprezentanty, kteří ještě nemají zkušenosti z farmaceutického trhu, tak pro zkušené reprezentanty, kteří potřebují doplnit znalosti nebo se dozvědět o změnách v systému zdravotnictví. V neposlední řadě je určen pro ostatní zaměstnance farmaceutických firem, u kterých je potřebná znalost systému zdravotnictví.
Cílem programu je přinést uživatelům základní přehled o fungování zdravotnického systému v ČR, členěný do logických celků postihujících praktické potřeby farmaceutických společností; srozumitelný i pro uživatele bez jakékoli zkušenosti se zdravotnictvím, obsahuje příklady z praxe, interaktivní cvičení a závěrečný test. Díky pravidelné aktualizaci odráží změny ve zdravotnictví a umožňuje uživatelům jednoduše tyto změny sledovat.
Zodpovědností prodejního managera je zajištění plnění plánu. Situaci má o to náročnější, že prodejní výsledky neovlivňuje přímo, ale prostřednictvím svého prodejního týmu sestávajícího z lidí různých typů a různé úrovně dovedností. Problematice vedení lidí a týmu se věnuje trainingový program obsahující řadu námětů a případových studií. Ukáže, jak tým vést, jak pracovat s jednotlivci, jak je motivovat. Za použití videokamery a zpětné vazby kolegů může manager zdokonalit svůj přístup k členům týmu a plně využít jejich potenciál k plnění prodejních cílů.
Tento e-learningový program je zakončen testem, který umožní sledovat míru znalostí uživatelů. Po vyplnění náhodně vygenerovaných otázek a jejich odeslání nebo po vypršení časového limitu pro jeho vyplnění je automaticky on-line vyhodnocen a uživatel je informován o výsledku.
PharmaTraining, s.r.o. - společnost zaměřená na vzdělávání ve zdravotnictví
Multilicence pro firmu dle velikosti struktury (počet managerů a reprezentantů), s neomezeným přístupem pro zaměstnance nebo jednotlivé licence pro konkrétní uživatele na rok s možností prodloužení