ASERTIVITA PRO MANAŽERY - INTERVIEWING SKILLS

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    778451

Popis kurzu na míru ASERTIVITA PRO MANAŽERY - INTERVIEWING SKILLS

Kurz aplikované asertivity pro manažery

 

Cíl:

Kurz je určen všem manažerům, kteří si chtějí v rámci seberozvoje praktickým nácvikem upevnit asertivní/ v transakčně analytické terminologii dospělé postoje a techniky ve specifických manažerských situacích s podřízenými a zvýšit tak efektivitu svého každodenního managementu.

Výukové metody:

Hry, cvičení, debatní metody, formuláře a pracovní listy, dramatické metody, natáčení/nahrávání, reálné/ modelové situace, sebereflexe a zpětná vazba, simulace.

Témata:

  1. Obecné dovednosti vedení pohovorů

Přínosy a problémy.

Systematický přístup k vedení rozhovorů - účel a cíle, příprava, struktura, komunikační a asertivní dovednosti při vedení rozhovorů - práce s dospělým egostavem a zvládání nedospělých transakcí, uzavírání, vyhodnocení a follow-up.

Model komunikace při rozhovorech.

  1. Výběrový pohovor

Činnosti před pohovory - specifikace pracovní pozice, specifikace osoby kandidáta, kontrola platné legislativy, pořadí účastníků, příprava místnosti.

Vedení rozhovoru

Bezprostředně po pohovoru

Následný follow-up

  1. Hodnotící pohovor

Přínosy hodnocení

Před rozhovorem - fyzická příprava, timing, hodnocený, dokumentace, struktura rozhovoru, sám hodnotící.

Průběh rozhovoru - uplynulý rok, nadcházející rok, další rozvoj, uzavření

Po rozhovoru

  1. Poradenský rozhovor s prvky manažerského koučování

Místo tohoto rozhovoru v zaměstnání. Co je co?

Vztah manažera k tomuto typu rozhovorů

Potřebné osobnostní kvality, práce s postojem.

Potřebné dovednosti - struktury podle různých škol, navázání raportu, reflexe, shrnování, nehodnotící postoj.pohotovost, otevřené otázky, naslouchání, čtení řeči těla

Pomocné techniky - Uzavírání sezení / Po sezení

Sdělování špatných zpráv

Cíle

Proč je špatná zpráva špatnou zprávou

Struktura pohovoru

Před pohovorem/ v průběhu - sdělení zprávy, zvládání reakce/Po pohovoru

Zpětnovazebný rozhovor

Obecné zásady zpětné vazby

Psychometrie a inventář dovedností manažera

Cíle

Poskytování kritiky/ Poskytování pochvaly

Pohovor k stížnosti zaměstnance

Cíle. Před - v průběhu - po rozvoru.

Disciplinární rozhovor

Zákoník práce, legislativa, vnitrofiremní předpisy - klíčové zásady

Klíčové zásady rozhovoru

Před rozhovorem

Potřebné dovednosti v průběhu rozhovoru

Velká sedma - sedm typů reakcí při disciplinárním rozhovoru

Po pohovoru

Propouštěcí rozhovor

Důvody odchodu

Výhody - pro firmu a pro zaměstnance

Cíle

Příprava před - dotazník při odchodu

Po rozhovoru