Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Workshopy jsou chápány jako tvůrčí setkání, na kterých se nejčastěji řeší strategické a koncepční otázky, ale i otázky dílčí, na kterých je třeba se shodnout a dále postupovat podle vzniklého scénáře/plánu, jako např.: strategie rozvoje společnosti nebo její části výrobková strategie obchodní strategie strategie reakce na konkurenční společnosti plán a jeho realizace v nejrůznějších sférách působení společnosti marketingová strategie způsob prezentace výrobků argumentace pro produkt nejčastější námitky vůči produktu a jejich standardní řešení atp.
Pro zdárný průběh workshopu zajišťujeme obsahové a časové plánování vedení zkušeným moderátorem záznam získaných výstupů (fotodokumentace, přepis) materiální vybavení pro uskutečnění různých moderačních technik
Díky tomu získáváte: koncentraci na problém, ne na organizační stránku workshopu jistotu aktivní práce všech účastníků rychlý postup tlak na konkrétní výstupy rychle dostupné finální výstupy možnost výstupy rychle využít v praxi