Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Seminář je zaměřen na: prohloubené zvládnutí prodejních technik a základních fází obchodního rozhovoru s klientem včetně účelné techniky zjišťování potřeb pomocí otázek dovednosti účastníků v oblasti zvládání obtížných situací - řešení námitek klientů a jejich komentářů (vytáček) jednání s problematickými typy klientů vědomé vytváření vhodných podmínek pro obchodní rozhovor včetně odfiltrování rušivých vlivů aktivní osvojení asertivních metod jednání (umění říci ne, selektivní naslouchání, asertivní dotazování, technika otevřených dveří, ...) posílení aktivních dovedností spojených s aktivní akvizicí nových klientů zvýšení vědomé práce v oblasti cross-sellingu (vhodnost produktů pro klientské segmenty, vázání klienta jako základ vztahového marketingu, probouzení latentních potřeb klientů jako vhodná technika cross-sellingu) zvládání základních metod time managementu v práci s klienty