Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Seminář je zaměřen na: rozdíly mezi klíčovými a menšími zákazníky firmy náměty, jak klíčovým zákazníkům poskytovat účinnou poradenskou pomoc dosahování vyššího standardu v osobních vztazích s představiteli klíčových zákazníků práci při vyhledávání individuálních výhod produktů pro klíčového zákazníka a na individualizaci produktů podle jeho potřeb správnou prezentaci výhod produktů hlavním představitelům klíčových zákazníků techniky úspěšnějšího vedení obchodního jednání především díky účinnější argumentaci udržování stálých kontaktů s určenými představiteli klíčových zákazníků, získávání a poskytování relevantních informací, získávání podpory nadřízených složek ve vlastní společnosti vhodné reakce na možné námitky klíčových zákazníků předcházení jim posilování motivace vlastní i kolegů při dalším zdokonalování činnosti předcházení útokům konkurence na klíčového zákazníka