Cíl kurzu:
Naučit se a procvičit si komunikační a prodejní techniky jak získat zákazníka na svojí stranu a efektivně nabídnout zboží nebo službu, dojednat návštěvu.
Cílem je i procvičit správnou komunikaci, jak se vyvarovat nesprávných návyků při komunikaci po telefonu, jak zefektivnit prezentaci vaší společnosti, jak při komunikaci po telefonu používat hlas a intonaci, jak řešit problémové spory a konflikt.
Nejvhodnější pro:
Vhodné pro všechny, kteří chtějí být při telefonování úspěšní. Začínající i pokročilé telefonní operátory pasivního i aktivního telemarketingu, asistentky, sekretářky, prodejce, pracovníky ve službách.
Obsah kurzu:
• Analýza stávajícícho prodejního projevu po telefonu
• Rozbor kladů, záporů a návyků při telefonování
• Nácvik prodejní rétoriky - co zaujme, co odradí
• Nácvik prodejního hovoru se zákazníkem
• Nácvik efektivního sjednání schůzky
• Nácvik řešení komunikačních střetů a nepříjemného klienta
• Nácvik řešení reklamací a problémů po telefonu
• Význam evidence hovorů a statistik - hledání úspěšnosti
Poznámky:
Obchodníci, manažeři, asistentky, telefonní operátoři, prodejci často potřebují dojednat schůzku, nabídnout službu nebo prodat zboží - jak ale pracovat efektivně?
Metody:
Teorie a vysvětlení
Nácviky, simulace, trénink
Zpětná vazba