Cíle
Workshop je určen pro
vrcholový management, vedoucí a odborné pracovníky firmy zodpovědné za její rozvoj.
Obsah
Praktická aplikace Porterova modelu sil konkurenčního prostředí na organizaci
a její jednotlivé produktové skupiny (výrobky nebo služby).
Ohodnocení intenzity konkurenčních sil odvětví.
Určení generické strategie pro produktové skupiny.
Určení dílčí strategie vypořádání se silami konkurenčního prostředí v závislosti
od zvolené generické strategie.
Určení nabídky hodnoty (value proposition) a jakým způsobem dosáhnout jedinečnou pozici.
Vytvoření mapy systému aktivit a identifikace, zda jsou vlastnosti produktu a procesy v organizaci v souladu se strategickou pozicí.
Vytvoření akčního plánu na změnu nebo zlepšení aktivit (nebo vlastností produktu) tak, aby se navzájem více posilňovaly.
Charakteristika a forma
Rozsah workshopu je 1 - 2 dny
Podrobnější informace o obsahu a metodice kurzu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE