Kurz je zaměřen na pochopení významu firemní identity a základních prvků její tvorby.Co se naučíte?Porozumět, co tvoří identitu firmySpoluvytvářet či měnit firemní identituObsah kurzupojmy identita, image, corporate identity, corporate designco zahrnuje pojem identitapilíře identity společnostisymbolika, rituály, tradicevývoj identity společnostinutnost jednotného působení image společnostijak implementovat image do řad zaměstnanců (způsoby sdělování, pravidla)nové pojetí vnímání společnosti a vizuálních změnporovnání s ostatními společnostmisledování trendů v image společnostiuplatnění prvků imagekonkrétní aplikace, uplatnění obecných pravidelspráva identity, souvislosti, řízeníidentita a hodnota společnostistrategické prioritystrategie značkové identitypravidla jednotné identitykomunikace identity dovnitř i navenekztotožnění s novou image společnostivizuální styl a design manuáljak pracovat s manuályDélka2 dny
Kurz je zaměřen na pochopení významu firemní identity a základních prvků její tvorby.
Co se naučíte?
Obsah kurzu
Délka
2 dny