Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Jak si poradit v krizových situacích
Kurz je zaměřen na zdokonalení se účastníků v řešení krizových a konfliktních situací, jak konstruktivně jednat a předcházet konfliktům ve prospěch fungování firmy.
Co se naučíte?
Rozpoznání konfliktních a krizových situací
Konstruktivní řešení konfliktních a krizových situací
Obsah kurzu
Identifikace konfliktních situací
Legitimita konfliktní situace
Užitečnost konfliktu
3 roviny spokojenosti při jednání
Symptomy signalizující konflikt v týmu
Motivace účastníků konfliktu
Pyramida vzteku
Vhodné způsoby řešení jednotlivých typů konfliktních situací
Zvládání konfliktů a předcházení krizím
Modelové řešení vypjatých situací
Účinné a korektní přesvědčování
Projevy neúcty - co s nimi?
Cesty k dohodě
Uplatnění zdravého asertivního jednání při řešení konfliktních situací (práva, povinnosti, techniky)