Řízení vztahů se zákazníky

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    719849

Popis kurzu na míru Řízení vztahů se zákazníky

Kurz je zaměřen na zlepšování vztahů se zákazníky, což je založeno na principu přesného vnímání a napňování jejich potřeb. Účastníci si osvojí techniky, jak efektivně sledovat postavení zákazníka ve společnosti a jak správně pečovat o jednotlivé typy zákazníků.

Co se naučíte?

  • Efektivně pečovat o jednotlivé typy zákazníků
  • Přeměnit zákazníky v partnery, kteří opakovaně využívají služby společnosti
  • Rozvinout dovednosti v uplatňování systému řízení vztahů se zákazníky

Obsah kurzu

  • Analýza a identifikace potřeb zákazníků
  • Marketing orientovaný na zákazníka
  • Standardy péče o jednotlivé typy zákazníků
  • Péče o zákazníky v měnících se podmínkách trhu
  • Segmentace zákazníků
  • Fáze vývoje vztahu se zákazníky, strategie rozvíjení vztahů
  • Systém řízení vztahů se zákazníky, volba a implementace vhodného systému
  • Efekty dobře zvolené strategie řízení vztahů se zákazníky

Délka

2 dny