Kurz je zaměřen na zlepšení přístupů k potřebám vnějších a vnitřních zákazníků. Účastníci programu se seznámí s principy orientace na zákazníka.Co se naučíte?Identifikovat svého vnitřního a vnějšího zákazníkaHledat nové možnosti ke zlepšování firemních procesů ve vazbě na zákazníkaRozvinout motivaci pro podporu orientace na zákazníkaObsah kurzuFiremní kultura a orientace na zákazníkaInterní a externí zákazník ve firemních procesechPrincipy komunikace ve firmě orientované na zákazníkaProces uspokojování potřeb zákazníka, míra uspokojení potřeb zákazníkaTypologie zákazníků, efektivní komunikace s jednotlivými typy lidíSegmantace zákazníkůVybrané nástroje pro zákaznickou orientaciZákaznická orientace, vize a strategie společnostiDélka2 dny
Kurz je zaměřen na zlepšení přístupů k potřebám vnějších a vnitřních zákazníků. Účastníci programu se seznámí s principy orientace na zákazníka.
Co se naučíte?
Obsah kurzu
Délka
2 dny