Orientace na zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    719847

Popis kurzu na míru Orientace na zákazníka

Kurz je zaměřen na zlepšení přístupů k potřebám vnějších a vnitřních zákazníků. Účastníci programu se seznámí s principy orientace na zákazníka.

Co se naučíte?

  • Identifikovat svého vnitřního a vnějšího zákazníka
  • Hledat nové možnosti ke zlepšování firemních procesů ve vazbě na zákazníka
  • Rozvinout motivaci pro podporu orientace na zákazníka

Obsah kurzu

  • Firemní kultura a orientace na zákazníka
  • Interní a externí zákazník ve firemních procesech
  • Principy komunikace ve firmě orientované na zákazníka
  • Proces uspokojování potřeb zákazníka, míra uspokojení potřeb zákazníka
  • Typologie zákazníků, efektivní komunikace s jednotlivými typy lidí
  • Segmantace zákazníků
  • Vybrané nástroje pro zákaznickou orientaci
  • Zákaznická orientace, vize a strategie společnosti

Délka

2 dny