Zákaznický přístup a orientace na zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    719804

Popis kurzu na míru Zákaznický přístup a orientace na zákazníka

Kurz se zaměřuje na objasnění základních komunikačních schémat a jejich procvičení v praxi. Účastníci si vyzkouší techniky profesionální komunikace se zákazníkem a osvojí si principy, jak uspokojit jeho individuální potřeby.

Co se naučíte?

  • Zvýšit sebejistotu a profesionalitu při jednání se zákazníky
  • Použivat zásady efektivní komunikace v praxi
  • Zvládat námitky a přesvědčit zákazníka

Obsah kurzu

  • Základní techniky v procesu komunikace se zákazníkem
  • Typologie zákazníků a flexibilní postupy pro jednání s různými typy lidí
  • Vnitřní zákazník a jeho potřeby
  • Vnější zákazník a jeho potřeby
  • Navázání a rozvoj vztahů se zákazníky (pozitivní kontakt, naslouchání, srozumitelnost)
  • Vědomé využívání vhodných technik pro efektivní komunikaci se zákazníky
  • Motivace pro podporu zákaznického přístupu
  • Zákaznický přístup a jeho vliv na image společnosti

Délka

2 dny