Vnitrofiremní zákazník

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    719802

Popis kurzu na míru Vnitrofiremní zákazník

Kurz představí účastníkům způsoby, jak zlepšit vzájemnou spolupráci ve společnosti a dosáhnout tak lepších pracovních výsledků. Účastníci se seznámí s pravidly efektivní komunikace s vnitřními zákazníky.

Co se naučíte?

  • Identifikovat vnitřní zákazníky
  • Hledat nové možnosti ke zlepšování firemních procesů ve vazbě na zákazníka
  • Zjišťovat, jaké služby ze své pracovní pozice poskytuji svým vnitřním zákazníkům

Obsah kurzu

  • Firemní kultura a orientace na zákazníka
  • Vnitřní zákazník / vnější zákazník - kdo je kdo
  • Analýza vnitřních zákazníků (kdo je mým vnitřním zákazníkem, jaké služby a v jaké kvalitě si navzájem poskytujeme)
  • Proces uspokojování potřeb vnitřního zákazníka - jak ho mohu ovlivnit
  • Stanovení oblastí vedoucích ke zlepšení vnitřní komunikace a spolupráce ve společnosti
  • Komunikační techniky aktivně podporující zlepšování vnitřní komunikace
  • Základy typologie - jednání s různými typy lidí

Délka

2 dny