Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz představí účastníkům způsoby, jak zlepšit vzájemnou spolupráci ve společnosti a dosáhnout tak lepších pracovních výsledků. Účastníci se seznámí s pravidly efektivní komunikace s vnitřními zákazníky.
Co se naučíte?
Identifikovat vnitřní zákazníky
Hledat nové možnosti ke zlepšování firemních procesů ve vazbě na zákazníka
Zjišťovat, jaké služby ze své pracovní pozice poskytuji svým vnitřním zákazníkům
Obsah kurzu
Firemní kultura a orientace na zákazníka
Vnitřní zákazník / vnější zákazník - kdo je kdo
Analýza vnitřních zákazníků (kdo je mým vnitřním zákazníkem, jaké služby a v jaké kvalitě si navzájem poskytujeme)
Proces uspokojování potřeb vnitřního zákazníka - jak ho mohu ovlivnit
Stanovení oblastí vedoucích ke zlepšení vnitřní komunikace a spolupráce ve společnosti
Komunikační techniky aktivně podporující zlepšování vnitřní komunikace