Kurz se zaměřuje na objasnění principů komunikace v krizové situaci s cílem zabránit poškození dobrého jména firmy.Co se naučíte?Hlavní zásady krizové komunikaceJak připravit krizový scénářKteré informace jsou v krizové situaci důležité a jakým způsobem je sdělovatObsah kurzuVnější a vnitřní příčiny krizové situace (příčiny, průběh a typy krizí)Zásady krizové komunikaceTvorba krizového scénáře (příprava na řešení situace, co vše může nastat)Strategie urovnání krizové situaceCo a jak komunikovat v krizové situaci směrem k zaměstnancůmCo a jak komunikovat v krizové situaci směrem k veřejnosti a médiímKterých chyb se v krizové komunikaci vyvarovatVyužití moderních technologií v krizové situaci k okamžitému šíření informacíRole externích poradců v krizové komunikaciDélka1 den
Kurz se zaměřuje na objasnění principů komunikace v krizové situaci s cílem zabránit poškození dobrého jména firmy.
Co se naučíte?
Obsah kurzu
Délka
1 den