Best-practices ? ideální obchodní proces komunikace se zákazníkem

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    712214

Popis kurzu na míru Best-practices ? ideální obchodní proces komunikace se zákazníkem

 

Popis programu:

 

Efektivní nastavení procesů komunikace se zákazníky a jejich uplatňování v praxi se stává v současné době významnou konkurenční výhodou.

Cílem    vytvoření „best practices“ je především definování ideálního stavu prodejního procesu komunikace se zákazníky a jeho porovnání s realitou.          

Tento program vám pomůže v odhalení neefektivních procesů a následně hledání možností pro jejich optimalizaci.

Užitek pro prodejce + firmu:

Prodejci skončení programu budou mít dostatek informací o tom:

>     Jak vypadá ideální proces komunikace se zákazníky.

>     Kde jsou neefektivní procesy.

>     Jak postupovat pro optimalizaci komunikace se  zákazníky.

Do praxe si odnesou:

>     Ujasněný proces vzájemných návazností souvisejících s obchodním případem.

>     Pojmenované priority pro změnu a plán jejich optimalizace.

Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.