Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru Efektivní poprodejní servis
Cíl:
Cílem videoprogramu je naučit servisní techniky pravidla poskytování servisních služeb, aby mohli v terénu správně reprezentovat společnost, kterou zastupují.
Film popisuje příběh Charlieho, servisního technika, který řeší nejčastější problémy s opravami přímo v terénu u klientů. Reálně působící scény, s vynikajícím Hughem Lauriem v roli Charlieho, jsou humorně laděné a dobře srozumitelné a nenásilným způsobem seznamují s pravidly, kterými by se měl každý servisní technik řídit.
Filmový Charlie rozhodně není příkladným zástupcem své firmy ani vzorným představitelem servisních techniků. V každé situaci je kritický ke všemu s čím se při své práci setkává. Kritizuje produkt, který opravuje, kritizuje zákazníka, který si výrobek koupil, prodejce, který ho prodal i společnost, kterou reprezentuje. Ať už shání součástky nebo opravuje rozbitou pračku, kopírku nebo alarm, zanechává klienty, které navštívil, rozčarované a nespokojené. Když Charlie navštíví v poslední scéně restauraci, aby opravil gril, zachová se ve všech situacích správně, podle pravidel. Výsledkem je, že zákazník je nadmíru spokojen a objednává u něj servis dalších spotřebičů. Charlie tak prodává další služby.