Umění asertivity: Nebojte se prosadit- vzdělávací videoprogram

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Komunikační a prezentační dovednosti Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    683571

Popis kurzu na míru Umění asertivity: Nebojte se prosadit- vzdělávací videoprogram

Výhody asertivního chování v pracovních vztazích

Cíl: Program názorně ukazuje výhody asertivního způsobu chování v pracovních a obchodních vztazích. Techniky asertivního chování jsou demonstrovány v krátkých ukázkách z reálného života při pracovních a obchodních jednáních a představují chybný a správný přístup k řešení situace.

Asertivní chování vám umožní  říci upřímně co chcete, potřebujete, cítíte nebo v co věříte a zároveň respektuje osoby se kterými jednáte a spolupracujete. Asertivita je rovnováha mezi pasivním a agresivním způsobem komunikace, je to profesionální a vyzrálé jednání.

Pasivní chování sice zabrání konfliktu, ale neumožní vám získat od druhých co potřebujete. Agresivní chování může být krátkodobě úspěšnější, ale zřídka přinese dlouhodobější spolupráci.

Asertivní chování přináší mnoho výhod. Umožní vám prosadit se a dospět k úspěšnému řešení každého problému. Asertivní lidé jsou nekonfliktní se schopností naslouchat a akceptovat názory svých kolegů nebo zákazníků.

Pokud se budou vaši zaměstnanci chovat asertivně, budou pozitivní, více tvořiví a lépe vybaveni k tomu, aby svou práci zvládli efektivně.

Obsah hlavní části programu:

  • Co je asertivní chování
  • Výhody a nevýhody pasivního a agresivního chování
  • Zvládání vnitřního dialogu
  • Upřímnost a získání respektu při komunikaci
  • Asertivní odpověď na různé typy chování
  • Asertivní žádosti

Obsah bonusové části:

  • Řeč těla
  • Chválení a přijímání pochvaly
  • Pasivní a agresivní chování
  • Jak se vypořádat s agresivním chováním
  • e-mailová komunikace – chyby a doporučení