Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Zdokonalení komunikačních dovedností pracovníků je jedním ze základních předpokladů pro jejich úspěšný osobnostní a profesní rozvoj, což má dopad i na efektivitu řízení a fungování celé organizace. Školení lze zaměřit na různé specifické moduly, které rozvíjejí konkrétní oblasti verbální i neverbální komunikace.
OBSAH MODULŮ:
ARGUMENTACE * Druhy argumentů a jejich prezentace * Odporování, zvládání obtížných argumentů * Principy a techniky argumentace * Řazení argumentů, klamy, chyby v argumentaci
TELEFONICKÁ KOMUNIKACE * Umění porozumět druhým a kvalitněji jim naslouchat * Zlepšení vyjadřovacích schopností * Práce s hlasem, rétorika * Nejčastější řečnické triky * Reakce na obtížné situace
MEDIACE * Práce s agresí, pasivitou, nezájmem
ASERTIVITA * 3P – Poznání, Projevení, Prosazení * Základní asertivní techniky * Agresivita, manipulace, pasivita * Přijímání a podávání kritiky
EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE * Verbální a neverbální komunikace * Individuální komunikační předpoklady * Aktivní naslouchání, zpětná vazba
URČENO PRO: * Manažery na všech úrovních řízení * THP pracovníky, úředníky, obchodníky ad. * Všechny, kdo se chtějí zdokonalit v komunikaci