Klíčové prodejní dovednosti pro obchodníky a prodejce, kteří působí v první linii
Cíl:Jak zajistit, aby se Vaši pracovníci, kteří působí jako prodejci, obchodníci nebo poradci, naučili klíčovým dovednostem, technikám a jednání při prodeji a kontaktu se zákazníky a klienty.
Když se setkáte s dobrým obchodníkem, obvykle nepoznáte, že Vám je něco prodáváno, a cítíte, že jste získali dobrý servis.
Program Umění prodeje je připraven tak, aby se Vaši pracovníci naučili dovednostem a technikám správného přístupu k zákazníkům. Program se odehrává v několika různých prostředích, kde se pracovníci v první linii setkávají se zákazníky a klienty. Scénky se odehrávají v obchodním domě, v prodejně s mobilními telefony, obuví, v bance, hypoteční bance, pojišťovně a podobně.
Program využívá humornou nadsázku a ukazuje správné a špatné situace a zapamatovatelným způsobem přibližuje 4 klíčové dovednosti dobrého obchodníka:
Využití:
1. Posilujte zákazníkovu důvěru – jak může Vaše chování ovlivnit zákazníka
2. Zjistěte zákazníkovi potřeby – důležitost naslouchání zákazníkovi
3. Důležitá je dobrá znalost produktů – pokud znáte dobře své produkty, můžete lépe uspokojit zákazníkovy potřeby
4. Uzavření obchodu – jak se mlčení může stát Vaším novým pomocníkem
Součástí programu je
DVD BONUS, který zhrnuje všechny dovednosti, které jsou prezentovány v hlavním filmu.