ROLE OBCHODNÍHO MANAŽERA * Role prodejce x role poradce (neprodáváme – pomáháme koupit)
PRINCIPY VEDENÍ OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ * Emocionální a informační rovina obchodního vztahu emocionální motivace obchodního partnera * Nástroje účinné komunikace s obchodními partnery principy vztahové komunikace komunikační složky: slovní, mimoslovní a vokální ovlivňování význam a techniky aktivního naslouchání účinná argumentace
JEJNOTLIVÉ FÁZE SCHŮZKY S KLIENTEM * Příprava příprava informací a podkladů stanovení cílů * Úvodní orientační fáze schůzky budování obchodního vztahu ovlivňování zaměřené na klientovo přání vzájemné spolupráce * Analytická fáze aktivní naslouchání a zpracovávání získaných informací * Prezentace řešení prezentace prostřednictvím práce s parametry, výhodami a užitky vedoucí k uspokojení klientovy potřeby a vyřešení jeho problému * Efektivní uzavírání prodejní dohody
PROFESIONÁLNÍ ANALÝZA POTŘEB * Prodávejme prostřednictvím analýzy potřeb význam profesionální analýzy * „Nepředpokládejme. Ptejme se!“ – co klient chce a co opravdu potřebuje? cesta k prodeji skrze problém – potřebu – užitek * Jak co nejlépe zjistit, co náš klient považuje za důležité techniky aktivního naslouchání: aktivní vedení rozhovoru cíleným dotazováním, parafrázováním a shrnováním mimoslovní ovlivňování * Námitky obchodního partnera nejčastější námitky k našemu produktu principy překonávání námitek
TRÉNINK A VIDEOTRÉNINK DOVEDNOSTÍ
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.