Popis kurzu na míru Profesionální obchod po telefonu a péče o klienty
CÍLE TRÉNINKU * Porozumět proč lidé pracují – proč pracuji já * Identifikovat osobní hodnoty – hodnoty týmu – firmy a jejich vliv na dynamiku práce * Definovat pravidla týmové spolupráce – týmových rolí * Poznat kde je moje role – kde je role mých kolegů v práci/týmu * Orientovat se v tom, jak funguje efektivní týmová spolupráce obchod – podpora prodeje * Co je to prodej po telefonu – jeho specifika /prodejní pyramida v našem oboru/ * Typologie klienta – jak je poznat v telefonickém styku * Osvojit si pravidla efektivní komunikaci v rámci týmové spolupráce * Naučit se zvládat konfliktní situace s klientem * Stanovit si sebe motivační program
OBSAH TRÉNINKU * Proč pracuji já – proč ostatní členové týmu * Hodnoty, které určují postoje a přístupy k práci a její proaktivitě * Co je tým? * Co je to týmová role?/ možnost testu týmových rolí dle Belbina / * Požadavky na profesionální zvládání týmových rolí * Co nás rozděluje – co nás spojuje * Hodnoty jednotlivce – hodnoty týmu – hodnoty firmy * Co je to prodej obecně – co znamená prodej po telefonu / prodejní pyramida / * Co je to podpora prodeje? * Typologie – obecná rovina – kdo jsem já – kdo jsi ty * Jak poznat různé typy klientů v osobním a telefonickém kontaktu * Jak efektivně komunikovat – s klientem – s kolegou * Kde a jak vzniká komunikační konflikt * Co je to konflikt – definice * Jak zvládat komunikační konflikt s klientem / uvnitř týmu / * Co lidi motivuje – propojení s osobními hodnotami * Sestavení sebe motivačního individuálního programu pro efektivní týmovou spolupráci
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.