Popis kurzu na míru Efektivní řešení konfliktních a problémových situací s klienty
CÍLE TRÉNINKU * Prohloubit získané komunikační dovednosti. * Procvičit si efektivní řešení problémových situací v komunikaci s klienty. * Naučit se čelit manipulaci a agresivitě ze strany druhých.
OBSAH Připravený program bude naplněn příklady z praxe účastníků. Průběh semináře mohou ovlivnit aktuální požadavky a náměty účastníků, jež budou rámcově souviset s danou problematikou. * co je konflikt * přístup ke konfliktu a styly jednání v konfliktních situacích * jak vnímám sebe sama * zásady komunikace v konfliktních situacích * jak jednat s rozčíleným člověkem * jak zvládnout vlastní negativní emoce * emoční inteligence * transakční analýza (TA) a její využití pro efektivní zvládání komunikace s druhými * typologie osobnosti – jak jednat s jednotlivými typy lidí, jaký/á jsem * jak se bránit nátlakovým taktikám partnera, jak překonat nesouhlas partnera – průlomové vyjednávání
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.