EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE * slovní, mimoslovní a hlasové ovlivňování * nástroje účinné komunikace * význam a techniky aktivního naslouchání KOMUNIKACE PO TELEFONU * aktivní x pasivní telemarketing * význam hlasového ovlivňování; práce s hlasem * pravidla účinné argumentace PRODEJNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE * význam emocionální a informační roviny pro hodnotu obchodního vztahu * motivační prodej - definování pojmu, využití motivačních principů při telemarketingu * struktura vedení prodejního rozhovoru (úvodní orientační část; práce s potřebami klienta; prodej výhody a užitku; způsoby uzavírání prodejní dohody) * techniky ovlivňování (jak v telefonu komunikovat a co neříkat, aktivní dotazování – typy otázek a jak na ně reagovat, nákupní signály, práce s námitkami, …) TRÉNINKOVÁ ČÁST PROGRAMU * nácvik aktivního naslouchání * videotrénink (hraní rolí s následným rozborem nahrávek) ZÁVĚREČNÉ HODNOCENÍ * shrnutí a hodnocení programu účastníky a lektorem * zpracování individuálních akčních plánů jednotlivých účastníků
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.