OBSAH Manažer v hotelovém provozu * Úloha a role manažera v hotelovém provozu * Manažer hotelu a firemní kultura v prostředí orientovaném na služby * Zákaznicky orientovaná firma Autorita manažera a vedení lidí * Co je autorita ? * Formální a neformální autorita * Tvorba a volba efektivního stylu vedení * Rozbor řídících situací (interaktivní cvičení s diskusí) Manažerské dovednosti * Komunikační dovednosti manažera a autorita * Asertivita jako komunikační styl * Asertivita v práci manažera Motivace zaměstnanců hotelu * Podstata motivace, stimulace * Zdroje motivace * Motivační profil a stimulace (Jak ovlivnit své spolupracovníky?) * Manipulace (Jak nemanipulovat druhými a nenechat manipulovat sebou?) Stimulační faktory * Hmotná odměna (zásady odměňování, nefinanční odměňování) * Neformální hodnocení pracovníků (Jak pracovníky povzbudit, sdělit aktuální kritiku?) * Vztahy na pracovišti – spolupracovníci (Jak dokáží pozitivní / negativní vztahy na pracovišti ovlivnit pracovní výkon?) * Podnik (pracovní doba, image)
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.