Popis kurzu na míru ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ pro asistentky, sekretářky a recepční
Cíl: * Odhalit příčiny vzniku konfliktních situací * Naučit se včas rozpoznat hrozící konflikt * Zorientovat se v konfliktní situaci a získat takové dovednosti, které pomohou, aby se konflikt cíleně a konstruktivně řešil a nikoliv nesmyslně eskaloval a přecházel do osobních útoků * Rozšířit repertoár způsobů řešení konfliktů i o takové, které doposud neužíváme
Obsah: * Psychologické charakteristiky konfliktní situace * Vývojová stádia konfliktu * Test: Umíte řešit konflikty * Způsoby řešení konfliktů, jejich charakteristiky a kdy je vhodné který použít * Spouštěcí mechanismy konfliktů – na co je dobré dávat si pozor * Řešení konfliktů metodou 3 kroků * Typy a role v konfliktu * Pravidla řešení krizí
Metody výuky: Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.