Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat do konfliktní situace.
Cíl: Dokázat zvládat situace hrozící vznikem konfliktu, umět již nastalý konflikt vyřešit.
Obsah: * Zásady komunikace * Co je to konflikt * Příčiny jeho vzniku * Vývoj * Typy konfliktů * Nejlepší způsob řešení konfliktu – nepřipustit, aby vznikl * Metody řešení už vzniklého konfliktu * Typy lidí a způsob komunikace s nimi
Metody výuky: Moderovaná diskuze, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.