Popis kurzu na míru ZNAČKA - její budování, posilování a sledování vlivu na tržní pozici
Určeno pro marketingové manažery a marketingové specialisty, obchodníky a obchodní zástupce.
Cíl: Pochopit podstatu značky a její důležitost při odlišování na trhu. Naučit se chápat její atributy, vytvářet její vlastní příběh a sledovat její vývoj a vliv na tržní pozici výrobce/prodejce.
Obsah: Značka a značková pozice * Značka a její atributy * Rozdíly chápání značky v maloobchodě, službách a v průmyslu a výrobě * Vlastnosti značky: atributy, příběh * Značka jako symbol, práce se symboly * Pozice značky – její tvorba a sledování Značka a její funkce * Odlišování výrobce/prodejce * Ovlivňování spotřebitelského chování * Vliv na image, analýza image Grafické ztvárnění značky * Logo a jeho používání * Grafický manuál Zkoumání značky * Spotřebitelské výzkumy * Výrobkové výzkumy * Cena a cenové výzkumy
Metody výuky: Interaktivní seminář, teoretická báze s cvičeními a příklady z praxe, příkladové studie.
Poznámka: Prosíme účastníky, aby si s sebou přinesli stručnou charakteristiku podstaty výroby, prodeje nebo služby jejich společnosti a připravili si stručné zdůvodnění, proč používají/nepoužívají výrobkovou značku.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.